سجاده فرش ماشینی , فرش سجاده ای

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای مناجات 09131630120

سجاده فرش ماشینی , فرش سجاده ای

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای مناجات 09131630120

سجاده فرش کد 50280

درجه کیفیت سجاده فرش ماشینی


شرکت دنیای سجاده فرش یکی با سابقه ترین تولیدی های سجاده فرش ماشینی کاشان است . این شرکت با ارائه انواع فرش های سجاده ای ماشینی درجه یک توانسته تعداد زیادی از مشتریان را در داخل و خارج از ایران به خود جلب نماید . هدف این شرکت علاوه بر ارائه محصول باکیفیت و زیبا، جلب رضایت و وفاداری مشتریان است.


شانه و تراکم سجاده فرش

دو گزینه مهم از ویژگیهای فرش سجاده ای شامل تراکم (density) و شانه  (reeds) می باشد .

شانه سجاده فرش : تعداد گره های بافته شده در واحد عرض فرش را گویند.

تراکم سجاده فرش : تعداد گره های بافته شده در واحد طول فرش را گویند.

هرچه تعداد شانه و تراکم افزایش پیدا کند در نتیجه کیفیت و قیمت فرش سجاده ای مسجدی نیز بالاتر می رود همچنین در دوام و ظرافت سجاده فرش تاثیر بسزایی دارد.


جنس خاب سجاده فرش ماشینی

عامل تاثیر گذار دیگر در کیفیت و ماندگاری سجاده فرش ماشینی جنس نخ خاب آن می باشد . الیاف اکرولیک هیت ست شده بهترین نوع نخ برای بافت فرش مسجدی ماشینی است زیرا استقامت زیادی در برابر نور خورشید و پاخوردن دارد همچنین پرزدهی آن بسیار پایین است .

پروسه هیت ست کردن نخ اکرولیک به این صورت است که این الیاف قبل از بافته شدن تحت دما و بخار زیاد (میزان دما در آزمایشگاه مشخص می شود) قرار می گیرد و این عملیات باعث افزایش استقامت نخ می گردد.

تعداد رنگ سجاده فرش

یکی دیگر از ویژگی های سجاده فرش که در زیبایی و قیمت فرش مسجدی تاثیر گذار است تعداد رنگ به کار رفته در آن می باشد. تعداد رنگ به کار رفته در فرش مسجد برای پیاده سازی طرح ها و نقشه های متنوع عامل مهمی است و جذابیت و گیرایی فرش مسجدی را دو چندان می کند .

 

 

شهر تولید کننده سجاده فرش

کاشان به عنوان پایتخت تولید سجاده فرش در دنیا شناخته شده است وسجاده فرش های تولیدی در این شهر نه تنها به اقصا نقاط ایران بلکه به کشور های دیگر صادر می شود .

 

دستگاه بافندگی سجاده فرش

برای بافت سجاده فرش از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های تولید فرش ماشینی بهره می برد . دستگاه های استفاده شده در این شرکت شامل HCP و HCI می باشد.

 

عرضه مستقیم و بدون واسطه فرش و سجاده فرش کاشان

بهترین فرش سجاده ای ماشینی را به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می نماید به همین دلیل قیمت فرش مسجدی در سایت تولید کننده مستقیم سجاده فرش به مراتب ارزان تر از خرید از نمایشگاه فیزیکی خواهد بود .

ضمانت نامه سجاده فرش

شرکت دنیای سجاده فرش برای جلب اعتماد و اطمینان مشتریان تمام محصولات خود را به همراه ضمانت نامه فرش سجاده ای به مشتریان تحویل می دهد . این ضمانت نامه 10 ساله است و مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خرید آنلاین فرش مسجدی از این فروشگاه نمایند.


سجاده فرش کد 50280



تلفن مشاوره رایگان انتخاب و خرید : ۰۹۱۳۳۶۱۱۷۳۹

مدیریت ( آقای یوسفیان ) : ۰۹۱۳۱۶۳۰۱۲۰

مدیر فروش ( خانم بزرافشان) : ۰۹۱۳۳۶۱۱۷۳۹
 

کانال تلگرام سجاده فرش



سجاده فرش,فرش سجاده ای,فرش مسجد,فرش مسجدی,شرکت سجاده فرش,سجاده باف,قیمت فرش مسجدی,فرش سجاده ای ستاره کویر یزد,قیمت فرش سجاده ای مسجدی,فروش اینترنتی فرش سجاده ای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد